جستجو
Close this search box.

بهترین ال ان بی ضد پارازیت | قویترین ال ان بی lnb اینورتو

دسترسی سریع به بخش مورد نظر
بهترین ال ان بی

بهترین ال ان بی ضد پارازیت ( حذف نویز های اضافی ) و خرید ال ان بی قوی با طراحی مهندسی و قدرتمند ترین lnb تولید شده در جهان را می توان inverto  ال ان بی اینورتو  نامید. این محصول با طول ۱۲۶ میلی متری و قطر ۴۰ میلی متری و طراحی دقیق توانسته فرکانس های ضعیف را دریافت و تقویت کند و این یک معجزه در طراحی این محصول بوده است که اولین بار در لوکزامبورگ طراحی شد و در کشور چین تولید شد. این محصول توانست نام شرکت خود را بر سر زبان ها در سرتا سر دنیا بیندازد،زیرا بالا ترین سطح کیفیت یک lnb است.
ال ان بی قدرتمند اینورتو ۳۱۱۶ در دریافت فرکانس ضعیف ( فید ) که تاکنون در جهان طراحی و تولید شده میباشد ، اروپا به دلیل آب و هوای همیشه بارانی و یا برفی نیاز به طراحی یک ال ان بی قوی داشت تا بتواند در هر شرایط آب و هوایی بد قدرت فرکانس را تقویت کند و تا به راحتی سیگنال ماهواره را دریافت کند. از همین رو این
ال ان بی اینورتو طراحی و تولید شده ، اما باید بدانیم بیشترین فروش lnb بی در کشورهای اروپایی همین برند اینورتو می باشد که در هر کشور نیز بسته به شرایط منطقه ای همان کشور طراحی های مختلفی را داشته است . برای خاورمیانه و به سفارش کشور های عربی نیز شرکت اینورتو ال ان بی سفید تولید کرده است با تعداد خروجی های مختلف که به آنها ال ان بی اینورتو خاورمیانه نیز گفته می شود.

تفاوت ال ان بی های قوی و معمولی در چیست؟

  • قطعا تمام تولیدات شرکتها با کیفیت های یک سانی تولید نخواهند شد و هر کدام از نظر کیفیت و قیمت در جایگاهی متفاوت خواهند بود . در مورد کیفیت ال انبی نیز همین امر صدق میکند .

علت استفاده از ال ان بی قوی چیست؟

فرکانس های ماهواره ای با بالا رفتن کیفیت تصاویر و نوع ساختمان سازی ها و دکل های مخابراتی فراوان ( بجز پارازیت های محلی ) باعث شده است یک سری فرکانس ها را نمی توانیم دریافت کنیم و یا به سختی دریافت کنیم .که برای این راه حل این مشکل شرکت اینورتور که در تولید تجهیزات ماهواره ای فعالیت دارد محصول کم نظیر و معجزه اسایی را در دریافت فرکانس تولید کرده است. که می توان در هر منطقه ای که باشید و با هر نوع دیش ماهواره ای از این محصول استفاده کرد و به راحتی به مشکلات خود پایان داد.

در دمای ( -۳۰ °C ~ +60 °C ) منفی ۳۰ درجه سانتی گراد و در دمای مثبت ۶۰ درجه سانتی گراد با قدرت کار خواهد کرد.
شرکت اینورتور دفتر اصلی در لوکزامبورگ می باشد. و اخیر در دبی نیز دفتر فروش تاسیس کرده اند. باید بدانیم این محصول به سفارش اروپا تحت لیسانس اروپا در چین تولید می شوند.و تولیدات جدی این شرکت به سفارش خاورمیانه به رنگ سفید می باشد که به دلیل اب و هوای کشورهای عربی این رنگ انتخاب شده است. و دارای نامبر ۵۴۰۸ نیز می باشد.بهترین نوع ال ام اینورتور می باشد حال سفارش خاورمیانه یا اروپا در کیفیت محصول تفاوتی نکرده است.

خرید رسیور

ال ان بی اینورتو سفید دو خروجه اینورتو سفارش خاورمیانه ( امارات متحده )

ال ان بی اینور تو سفید
ال ان بی اینورتو سفید دو خروجی این محصول به سفارش کشورهای عربی و امارات متحده می باشد و به دلیل گرمای بالای این کشورها به رنگ سفید تولید شده است و هم دارای ۱ خروجه و هم ۲ خروجه می باشد که تولیدات خاورمیانه با ایتم نامبر ۵۴۰۸ می باشد.این محصول اینورتور سفید دو خرجی نیز وارد بازار امارت شده است که کیفیت بسیار بالای دارد و با اینوتور بلک در دریافت سیگنال تفاوتی ندارد.
ال انبی اینورتو بلک یک محصول عالی و بی رغیب است که به تازه گی به لطف دفتر نمایندگی فروش در دبی در کشور ما نیز این کالا وارد شده است به دلیل درخواست های مکرر دوستان و مشتریان عزیز فروشگاه نصاب ماهواره این کالای خاص و کم یاب را در سبد فروش خود قرار داده است.
ال ان بی قوی اینوتور
بهترین نوع تولید شده این نوع lnb دارای شماره ایتم ۳۱۱۶ برای تک خروجی و دو خروجی با شماره ایتم ۵۴۰۸ می باشد که در زیر بارکد روی کارتن چاپ شده است. ( تولید اروپا نداره فقط سفار اروپاست که در چین تولید می شود پس به حرف یک سری فروشنده توجه نکنید که اصل اروپا دارند و … ) دیدن اطلاعات lnb اینورتو در سایت امازون دبی موجود است .

Telegram
WhatsApp
Email

دانلود رایگان برنامه های رسیور،  تخفیف ها   تلگرام .