جستجو
Close this search box.

بهترین موتور دیش گردان افست | نصب دیشگردان

بهترین دیش گردان یا دیش افست را از فرشگاه انلاین خریداری کنید _ موتور های افست دارای مشخصات و مدل های متنوعی در بازار می باشند اما با دوام ترین و با کیفیت ترین را باید در بین برند های تایوانی و کره ای جستجو کرد.
دسترسی سریع به بخش مورد نظر
  • بهترین موتور دیش گردان ایکس کروزر
  • بهترین موتور دیش گردان پرمیوم اورجینال
  • موتور دیش گردان پاورتک
  • موتور دیشگردان مدیا استار
  • موتور دیشگردام برلین استار

بهترین موتور دیش گردان ( موتور افست – دیش چرخشی –  برقی ) در برندهای موجود در بازار ما می توان به برندهایی اشاره کرد که عموم مردم در ۱۵ سال گذشته از انها استفاده کرده اند و رضایت کامل داشته اند، معمولا موتور دیشگردان ایتالیایی و کره ای و تایوانی بوده اند که در مدلهای کره ای از سرعت و دقت بالایی بر خوردار هستند و مشخصات بهترین موتور افست یا بهترین دیش گردان ایتالیایی بیشتر در بخش قدرت موتور دیش گردان تمرکز کرده اند و طول عمر بیشتری نسبت به نوع موتور افست کره ایی دارند و از سرعت کمتری نسبت به موتور کره ای و چینی داشته اند. خرید دیش گردان یا خرید افست پرمیوم و ایکس کروزر هر روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد

خرید اینترنتی دیش گردان


جهت خرید موتور دیش گردان کلیک کنید

کتاب اموزش اختصاصی در کمترین زمان

آموزش نصب دیش گردان و دیش ساده به صورت اصولی را بیاموزید به صورت تصویری عکس و تجربیات ۲۰ ساله گرده اوری شده است.

خرید رسیور ماهواره

https://t.me/nasabmahvarehcom

قیمت دیش گردان یا دیش افست

  • قیمت دیش گردان با قیمت دلار ۴۸ تومان حدود ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان الی ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان .
  • قیمت حمل و قیمت نصب دیشگردان ۳۰۰.۰۰۰ تا ۶۰۰.۰۰۰ تومان در هر شهر متفاوت است.
  • قیمت موتور دیش گردان و سایر تجهیزات ماهواره در قسمت فروشگاه نصاب ماهواره چک بفرمایید.

قیمت دیش افست نیز در هر برندی متفاوت میباشد، البت باید موتور دیش گردون را درست انتخاب کنید تا بیشترین بهره را ببرید همیشه گرانترین مدل موتور دیش گردان نشانه خوب بودن موتور افست یا کالا برای شما نیست.

مثلا اگر شما جدیدترین موتور دیش گردان با سرعت بالا تهیه کنید در حالی که در منطقه ای باشید که، باید از نوع قدرتی استفاده کنید در واقع شما بدترین انتخاب را داشته اید. انتخاب موتور دیشگردان را به نصاب ماهواره بسپرید یا از فروشنده راهنمایی کامل را بگیرید اما برای متخصص شدن در خرید افست و حرفه ای تر شدن خودتون تا اخر این پیج را مطالعه کنید تا استفاده درست را هم اموزش ببینید ( از نگاه یک تعمیر کار با سابقه ۱۵ سال تجربه که به رایگان در اختیارتان قرار خواهیم داد ) با ما همراه باشید تا در این زمینه شناخت کافی و برای خرید موتور دیش گردان انتخاب درستی داشته باشید ، دیش گردان ایکس کروزر در بازار ما محبوترین مدل محصوب می شود. خرید کالای اورجینال واردات امارات و قابل ارسال به تمام نقاط ایران قیمت روز را در کانال تلگرامی فروشگاه ملاحظه بفرمایید.

خرید رسیور ماهواره

دیگران نیز پسندیده اند :

خرید موتور افست اورجینال و تجهیزات ماهواره ای انلاین و قابل ارسال سراسر ایران از کانال تلگرام فروشگاه

خرید بهترین موتور دیش گردان یا خرید دیش گردان دست دوم و موجودی مارک افست گردان و برند و مدلهای متنوع داخل کانال فروشگاه قرار داده شده اند و اموزش ها نیز بروز شده اند.

خرید موتور دیش گردان ماهواره
فروش انلاین تجهیزات ماهواره ای https://t.me/reciver4k

آیا با خرید دیش گردان حتما باید ال ان بی یا رسیور نیز تعویض شود ؟

باید توجه داشته باشید این تکنولوژی ساپورت گردان روی رسیور شما نیز وجود داشته باشد و معمولا تولیدات رسیور ها تماما از این سیستم پشتیبانی میکنند و نیاز به خرید رسیور جدید نیستید اگر هم نکرد با بروز رسانی برنامه رسیور این امکان به شما داده خواهد شد.و برای گردان نیز نیاز به خرید ال ان بی نخواهید بود و با تمام lnb  ال ان بی ها قادر خواهید بود از افست یا گردان استفاده کنید و مجبور به خرید ال انبی و رسیور نخواهید بود.

  • جواب خیر است، نیاز به تعویض چیزی نیست.

بهترین موتور دیش گردان

بهترین موتور دیش گردان چه برند است؟ پرمیوم و پاورتک اصلی و بروکست و مدیا استار ؟

  •  موتور دیش گردان پرمیوم  محبوب ترین مدل در ایران شده است  ( دارای مدل قدرتی و سرعتی می باشد درجه کیفیت آن نیزعالی  است – توجه دارای نمونه کپی در بازار ).
  •  موتور پاورتک تایوان ( مدل سرعتی و کیفیت بسیار بالای بدنه و چرخ دنده ها   درجه کیفیت عالی – توجه نمونه برند کپی نیز در بازار وجود دارد )
  • موتور دیشگردان مدیا استار – قیمت خرید موتور افست هانی استار ، قیمت خرید موتور دیش افست پریمکس اما معمولا برند چینی همه در یک رده کیفیت قرار دارند – درجه کیفیت متوسط  – توجه از نظر کیفیت همه تولیدات این شرکتها یک سان نیستند.
  • خرید موتور دیش گردان یا افست ایتالیای و تایوانی ( سام ست ، دیسکاوری ،و…. ) به دلیل قیمت بسیار بالا و تولیدات کره با همان کیفیت دیگر وارد نمی شوند.
  • خرید بهترین موتور دیش گردان کره ای ایکس کروزر بوده است و تولیدات موتور، را متوقف کرده است.

خرید رسیور در تهران

بهترین موتور افست چینی مدیا استار ، هانی استار کدام اند؟

  • کیفیت یک سان.
  • قیمت یک سان.
  • سابقه طولانی مدت تولیدات شرکت مدیا استار در زمیمه تجهیزات ماهواره ای.

در واقع می توان گفت بهترین موتور دیش گردان ( موتور افست ) در بازار به ترتیب قدرت ، و کیفیت ، به همان ترتیبی می باشند که در بالا بیان کردیم. و بهترین موتور دیش گردان چینی کدامند را باید این گونه جواب داد که موتور دیشگردان چینی موجود در بازار ، که از برند مختلف می باشند تفاوت چندانی با هم ندارند و حداقل تا کنون ویژگی بهتری نسبت به هم نداشته اند . موتور جدید هانی استار از نظر شکا ظاهری با دیگر برند تولید کننده تجهیزات ماهواره ای مشابه باشد اما کیفیت قطعا باهم یکی نیستند. بهترین موتور دیش گردان را از نظر کیفیت و قدرت ، باید در بین موتور کره ای و اروپایی که بسیار کم در بازار می باشند تعیین کرد . در گذشته بهترین موتور افست ایتالیای از نظر سخت افزاری و قدرت کورس رقابت را از تولیدات کره ای ربوده بودند اما از نظر دقت و سرعت تولیدات کره ای بسیار بهتر عمل میکردند .

قیمت دیش گردان یا افست ایکس کروزر

قیمت دیش گردان ( قیمت بهترین افست کامل به همراه موتور و پایه ها و صفحه و ال ان بی ) بهترین برند اصلی از …… هزار تومان تا …… ( به دلیل نوسان ارز قیمت خرید بهترین موتور افست مدل تغیر کرده اند و از سایت قیمت حذف شده اند ) در برند مختلف متفاوت میباشد . و قیمت خرید نیز در سر بلایی تندی نیز قرار گرفته اند . که نمی توان قیمت دقیق را بیان کرد اما قیمت خرید با توجه نوع و برند مختلف است . مارک چینی و غیر معتبر که بگذریم برند معروفتر که بیشتر استفاده می شوند ، قیمت خرید افست ایکس کروزر ، و قیمت خرید بهترین موتور پرمییوم و همچنین قیمت خرید بهترین موتور دیش گردان پاورتک ( اصلی ) و قیمت خرید افست و بهترین موتور دیشگردان مدیا استار می باشند و جدیدا مارک هانی استار و پریمکس نیز همانند دیگر برند چینی از کیفیت یک سانی بر خوردار هستند و قیمت یک سانی نیز دارند اما در این بین قیمت موتور ایکس کروزر و قیمت موتور پرمیوم با ورژن مختلف و موتور دیشگردان تایوانی اصلی از بقیه تولیدات بالاتر هستند و ارزش خرید دارند.

موتور مناسب برای دیش افست سایز ۱۱۰ و ۱۲۰

برای استفاده از دیش ۱۱۰ سانتی متر و ۱۲۰ سانتی متر افست باید از موتور قدرتی استفاده کرد.و برای سایز افست ۱۰۰ و ۹۰ می توان از مدل موتور سرعتی استفاده کرد .  افست سرعتی بیشتر طرفدار دارند و دیگر کسی از دیش بزرگ و موتور های کند قدیمی استفاده نمی کند ، گرچه طول عمر بیشتری نسبت به افست سرعتی دارند. در بازاری که دیگر دیش سایز ۱۱۰ و بالاتر تولید نمیشوند و کمیاب شده اند پیشنهاد میکنیم از ال ان بی قوی برای دریافت سیگنال ضعیف  استفاده شود که در سیگنال گیری قدرت بالایی دارند.

افست ایکس کروزر و طول عمر این محصول

با خرید افست ایکس کروزر را می توان در صورت درست استفاده کردن و سرویس به موقع انرا انجام داد ( روغن و گریس کاری سالی ۱ بار چک شود و آچار کشی شوند نیاز به توضیح ندارد که حتما توسط فردی وارد و اشنا انجام شود زیرا آچار کشی توسط فردی ناوارد انجام شود دقیقا اثر عکس خواهد داشت که در اینده تمام مراحل تست موتور و استفاده صحیح را بیان خواهیم کرد ) می توان چندین سال بدون مشکل استفاده کرد و موتور پرمیوم  و پاورتک و… ( برند اورجینال ) به راحتی ۶ تا ۱۰ سال دوام و طول عمر مفید دارند که فقط باید از آنها درست استفاده شود و همچنین استفاده اصولی از موتور دیش گردان را که اختصاصی از فروشگاه نصاب ماهواره می باشد در ادامه مطالب به رایگان قرار داده ایم لازم به ذکر است این مطالب حاصل تجربیات علمی و عملی طی ۱۵ سال تجربه تعمیر و نصب می باشد که برای شما جامع و کامل گرد اوری کره ایم.

موقع خرید موتور افست به چه مواردی توجه کنیم؟

  • محل نصب دیش
  • سایز دیش
  • اورجینال بودن محصول نه قیمت محصول
  • پر هیز از برندهای متفرقه

زمان خرید موتور دیش گردان باید دقت کنید که موتور افست برند اصلی باشد. و روی موتور دیش و جای پیچ های موتور جای اچار خوردگی نداشته باشد. زیرا این کالاها تا بدست شما برسد از مسیر زیادی عبور میکند و احتمال خوردن ضربه و اب و … وجود دارد و زمانی که باری خراب باشد و به مشکل بخورد فروشنده انرا تعمیر کرده ( به موتور برد تعمیری معروفند ) و چون از نظر ظاهری هیچ مشکلی ندارد فروشنده به اسم کالای نو می فروشد.

بهترین موتور دیش گردان کره ای یا تایوانی ؟

موتور افست ایکس کروزر و موتور دیش گردان پرمیوم و پاورتک و تایوانی و کره است و بعضی مدلهای چینی با توجه به کپی کردن از برند اصلی کره ای و قیمت مناسب کیفیت متوسط رو به بالایی دارند که با توجه به قیمت پاینتر از مارک مطرح در بازار ما جا افتاده اند .یکی از با کیفیت ترین دقیق ترین موتور دیش چرخشی موجود در بازار ما کره ای و تایوانی است که در کار کرد ، دقت چرخش و زاویه، سرعت ، و کیفیت در بین تولیدات تفاوت قابل چشم گیری داشته است.

جدیدترین موتور دیشگردان

  • جدیدترین موتور دیش گردان ها دارای دقت بسیار بالا در دریافت ماهواره های ذخیره شده و حالت یوزالز دارند.
  • نصب موتور دیش گردان با توجه به موقعیت طول و عرض جغرافی
  • سازگاری با انوع رسیور و ال ان بی

جدیدترین موتور افست ساپورت دایسیک ۱.۲ یا هوشمند یوزالز را دارا می باشند که این هم فرایند نصب ماهواره را با دقت بیشتری را فراهم میکند ، و هم بعد از نصب فرد قادر هست بعد از نصب اولیه بدون حضور نصاب ماهواره جدیدی که  در اینده روی مدار قرار میگیرند را هم دریافت کند بدون نیاز به  حضور  نصاب  و همچنین دقت بسیار بالای در دریافت ماهواره دارند و تمام مراحل کاملا مهندسی شده انجام شده است و قادر هستند در هم اب و هوایی نیز دوام بیاورند و بدون مشکل قابل استفاده باشند. و هم چنین مانند تولیدات گذشته اختلال در مسیر  رفت و برگشت بر روی یک ماهواره را ندارند و با هر رسیوری نیز کار خواهند کرد و از دقت و سرعت بسیار بالاتری نیز بر خوردار هستند.

برای خواندن نحوه افزایش طول عمر موتور دیشگردان در اخر با ما همراه باشید. و ما را به دیگران نیز معرفی کنید و با معرفی ما به دیگران هم برای خود و هم برای فرد جدید تخفیف ویژه دریافت کنید .

قدرت موتور دیشگردان با هم چه تفاوتی دارند ؟

  • موتور افست قدرتی ساپورت تا دیش ۱۰۰ سانت
  • موتور دیش گردان قدرتی ساپورت دیش تا ۱۱۰ سانت.
  • موتور دیش گردان قدرتی ساپورت دیش تا ۱۲۰ و ۱۳۰ سانت.

موتور دیش گردان دارای ۲ دسته بندی کلی هستند یک مدل بر مبنای سرعت طراحی و تولید میشوند و دسته دیگر بر مبنای قدرت که ویژگی این مدل موتور ها این است که می تواند دیش های بزرگ و سنگین تری را بدون مشکل ساپورت کنند و یا اگر در مناطقی که دارای باد های زیاد و شدید هستند نیز میتوانند از این مدل استفاده کنند تا عمر بالاتری داشته باشد. ( و اگر غیر از این عمل کنید موتور عمر مناسب نخواهد داشت )

نکته :

اگر در مناطقی زندگی میکنید که دارای باد شدید و آب هوای برفی است از موتور های قدرتی برای طول عمر بیشتر استفاده کنید )

درصدهایی که روی موتور زده میشوند نشان دهنده سرعت چرخش نسبت به سری اولیه خود می باشند و در چند دسته بندی که اکنون در حال تولید است قرار میگیرند %۳۳ و % ۴۴% و %۵۰ و  %۵۵ و %۶۶ و ۷۰% اینها مدلهای تولیدی می باشند که بیشترین تولیدات شرکت را نیز به خود اختصاص داده اند و از محبوب ترین مدلها نیز می باشند.

موتور دیش گردان پرمیوم

خرید بهترین موتور پرمیوم دیش گردان در مدلهای بالا تولید و عرضه می شوند و باید توجه کنید که در چه منطقه ای میخواهید استفاده کنید تمام مدلهای تولیدی پرمیوم دارای کیفیت بالایی هستند اما باید توجه کنید در منطقه شما اگر دنبال سرعت چرخش زیاد هستید خرید جدید ترین و بهترین مدل ۷۰ % را انتخاب کنید بهترین مدل است و اگر دنبال قدرت و دوام و طول عمر بالا هستید  بهترین خرید ۳۳% ( دیگر تولید نمی شوند )  و خرید بهترین مدل ۴۴% و خرید بهترین ۵۰%  قصد دارید صفحه افست سنگین استفاده کنید قطعا باید مدلهای قدرتی را انتخاب کنید.

دیش افست خارجی یا دیش تایوانی

دیش افست خارجی یا دیش تایوانی به صورت عمده از اوایل سال  ۱۳۸۰ دیگر وارد کشور نمی شدند و با تولید دیش در داخل ایران دیگر وارد کردن و خرید دیش های خارجی مقرون به صرفه نبود و اکنون نیز بسیار نایاب و کم وارد می شوند. پس ازکمیاب شدن صفحه افست خارجی در هر کجای کشور دیشهایی را تولید می کنند که نیاز به گفتن ندارد که همه ی آنها دارای یک کیفیت نیستند.

 البت با خرید محصولات ماهواره ای از گروه ما بهترین کیفیت به همراه ضمانت کامل با کمترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

بسیار مهم :                             توجه                                                                 توجه 

دوستان و همراهان جدیدا دیده شده بعضی از فروشند گان فقط بعضی از آنها دیش ایکس کروزر معمولی را به قیمت بالاتری به اسم دیش های خارجی و تایوانی و … با قیمت بالاتر به فروش می رسانند . در حالی که این دیش ها تماما در ایران ساخته می شوند ( برند خاص و کم یاب با سایز ۱۱۰ به بالا منظورمان نیست ) تمامی این دیش ساخته کشور خودمان است و تماما با مهندسی معکوس ساخته شده اند و خارجی اصل در ایران نداریم آنهم به چند دلیل

  1. حمل و نقل بسیار سخت ( بزرگی و سنگینی و مشکلات فنی مانند دفورمه شدن در طول مسیر و ..
  2. سود بسیار کم
  3. نداشتن تکنولوژی خاص ( در یک سری برند تکنولوژی و از آلیاژ خاصی دیش ساخته می شود که بسیار قیمت بالایی دارد و کم یاب است و برای وارد کننده صرفه اقتصادی ندارد )
  4. در حالی که تکنولوژی خاص و پیشرفته ای هم ندارد و در ایران به راحتی چندین سال است که تولید می شود .

تمام دیش های موجود ایکس کروزر  در بازار از مدل ۶۹۵ صفحه ایکس کروزر کپی شده اند .

خرید و قیمت ارزان با برند اورجینال واردات امارات را با فروشگاه نصاب ماهواره بی واسطه و کیفیت برند اصلی را تجربه کنید .

قیمت موتور دیش گردان پرمیوم و موتور تایوانی 

موتور تایوانی پاورتک
قیمت بهترین موتور دیش گردان افست ( قیمت خرید بهترین دیشگردان و برقی ) و برند اصلی  پک کامل ( هم موتور خوب و هم صفحه ایکس کروزر ) در بازار از … تومن می باشد. خرید اینترنتی دیش گردان از فروشگاه نصاب ماهواره با قیمت ارزان بدون واسطه و فقط برند اصلی به فروش می رسد . ( جهت استعلام قیمت تماس بگیرید و از تخفیفات ما لذت ببرید ) . و در نظر داشته باشید که قیمت ها متغییر است و این اختلاف به دلیل سال ساخت موتور است که تعیین کننده قیمت در یک برند به حساب می اید . و البت باید بیان کرد که موتور ایکس کروزر تولید کشور کره می باشد که یکی از بهترین های بازار است و از قدیمی ترین و پیشرو در تکنولوژی روز دنیا این شرکت کره ای می باشد که در عرصه ساخت تجهیزات ماهواره ای نو آور بوده است . و محصولات این شرکت در ایران بسیار نایاب است و پرطرفدار است . رسیور های شرکت ایکس کروزر نیز یکی از بهترین بازار خاورمیانه می باشند . با تولید جدید موتور دیش گردان هوشمند که مجهز به صفحه نمایش نیز می باشند یکی از زیباترین و با کیفیت ترین تولیدات موتور افست این شرکت به حساب می آید.

برای سفارش محصولات شرکت ایکس کروزر ، رسیور ایکس کروزر ( اندرویدی و لینوکس و ساده ) ، موتور افست ایکس کروزر با ما تماس بگیرید . و محصول خود را با ضمانت تحویل بگیرید .

قیمت دیش گردان دست دوم

قیمت دیش گردان افست دست دوم

قیمت دیشگردان دست دوم ( یا افست کارکرده ) بسته به اینکه تعمیر شده است یا نه و یا نیاز به تعمیر دارد یا خیر متفاوت است و یک دیشگردان دست دوم کره ای بدون هزینه نصب … تومن تا … تومن متغییر می باشد .

البت قیمت دیش افست چینی متفرقه ارزانتر میتوتن خرید ولی به هیچ عنوان دست دوم این افست پیش نهاد نمی شود . زیرا افست چینی ارزان قیمت عمر کمتری دارند و اگر دست دوم خریداری میکنید حتما قبل خرید از یک نصاب کمک بگیرید که حتما لقی و خوردگی چرخ دنده نداشته باشد و موتور نیز تعمیر نشده باشد یا برایتان مشکلاتش را برطرف کند تا عمر بیشتری داشته باشد.

البت خرید ال ان بی و افست بدون موتور دست دوم هیچ ایرادی ندارد در صورتی که معیوب و تاب نداشته باشد اما در مورد خرید کامل افست باید وسواس بیشتری به خرج داد تا بعد از یک مدت کوتاه مجبور نباشیم عطایش را به لقایش ببخشید .

نکات مهم استفاده درست از دیشگردان ( موتور افست ) برای طول عمر بیشتر موتور چه باید کرد ؟

در موتور دیش گردان از چرخ دندههای کوچک با جنس پلاستیک سخت استفاده شده است و بسیار دقیق با یک برد که با برق ۱۲ ولت از رسیور به آن میرسد کار میکند،  و زمانی که این چرخ دنده خرده شوند و زیاد کار کنند دچار لقی می شوند و دیگر در موقعیت به صورت دقیق قرار نمیگیرد و ما تصاویر درست و با کیفیتی نداریم . برای اینکه افست بیشتر عمر مفید داشته باشد باید از آن درست اسفاده شود و به نکاتی توجه کرد که در ادامه انها را بیان خواهیم کرد.

  1. در زمانی که باد شدید در حال وزیدن است از آن استفاده نشود یعنی در زمان وزش شدید باد از تعویض ماهواره و گردش دیشگردان بپرهیزیم.
  2. مسیرهایی که برای تماشای تلویزیون انتخاب میکنیم حتما به ترتیب درجه چیده شده باشد ( درجه مورد استفاده در ایران ماهواره ۷ غربی ، ماهواره ۷ شرقی ، ۱۳ شرقی ، ماهواره ۱۹ شرقی ،ماهواره  ۲۶ شرقی ،ماهواره  ۴۲ شرقی ، ماهواره ۴۶ شرقی ، ماهواره ۵۲.۵ شرقی ، می باشد که می توانید به ترتیبی که ما بیان کردیم قرار دهید.
  3. زمانی که ۲ بار مسیر را تعویض کردیم حتما برای مسیر ۳ حداقل ۵ دقیقه به تاخیر بیندازیم.
  4. حتما ، حتما  زمانی که به مسافرت میرویم و یا حتی شب ها موقع خواب و زمانی که قرار نیست از دیشگردان استفاده شود روی مسیر یاهست قرار دهیم ( روی نقطه صفر در بعضی استانها این مسیر متفاوت است از نصاب خود سوال کنید ) و سپس رسیور را خاموش کنیم.
  5. در زمان که رسیور استفاده نمی شود حداقل به مدت یک روز یا بیشتر رسیور ( علاوه بر اینکه نکته ۴ را رعایت کرده ایم ) را از برق بکشیم تا برق داخل موتور جریان نداشته باشد .
  6. تا جایی که امکان دارد زمان تعویض ماهواره حتما از شبکه ای استفاده کنیم که سیمبل ریت آن افقی باشد horizontal  استفاده کنیم .
  7. از بستن قیچی روی دیشگردان و هرچیزی که باعث سنگین تر شدن می شود جلوگیری کرد .
  8.  هر یک سال یک بار چک و روغن کاری شود از متخصص کمک بگیرید .
  9. دیشگردان را در مکانی نصب کنید که از وزش باد جلوگیری کرد ( اگر پشت آن ، دیوار باشد بهترین حالت است )
  10. از سیم مخصوص ماهواره که درصد مس بیشتری دارد ( بهترین نوع کرمان صادراتی و … ) حتما استفاده شود که علاوه بر سرعت چرخش ( برق رسانی بهتر ) در درصد سیگنال نیز تاثیر مستقیم دارد .

ایتم ۴ و ۵ و ۱۰ بسیار مهم هستند و که اکثر دیشگردان دچار مشکل شده اند برای رعایت نکردن این موارد بوده . این مطالب را در هیچ مقاله و یا کاتالوگی گفته نشده است ولی بنده بعد از چندین سال تعمیر کار قطعات این موارد را دریافته ام و کاملا تجربه کرده ام و لازم دیده ام به شما خواننده فهیم این را بیان کنم .

موتور دیش گردان

مشاوره خرید بهترین موتور گردان و واردات امارات از طریق تلگرام فروشگاه نصاب ماهواره انجام میپذیرد و می توانید قیمت روز را دریافت کنید و سپس با توجه به راهنمایی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نصب دیشگردان یا نصب دیش افست

نصب دیش گردان با توجه به نوع نصب بسیار پیچیده تر از نصب صفحه ساده و قدیمی است و نیاز به دستگاه نصب یا فایندر پیشرفته و نصاب حرفه ای ماهواره دارد تا بتواند بهترین نصب را با گردان انجام دهد. در نصب افست به ۲ صورت انجام می شود یک مدل که diseqc یا دایسیک معروف است. و این مدل با آمدن موتور هوشمند جدید نباید انجام شود زیرا در گذشته تولیدات هوشمند نبوده اند و دقت و کیفیت تولیدات جدید را نداشته اند بهترین متد همان دایسیک محصوب می شد. اما امروزه با توجه به دقت بالای قطعات موجود و ساپورت رسیور جدید از سیستم usals یوژال دیگر از سیستم DiSEqC دایسیک استفاده کمتری می شود. مگر با توجه به آشنا نبودن نصاب و دستگاه رسیور و… . از این سیستم  نصب گردان مورد استفاده قرار گیرد. البت ایرادات نصب دایسیک نیز را هم بیان خواهیم کرد. و در نصب یوژالز نیاز به نصاب ماهواره حرفه ای می باشد.

معایب نصب دیش گردان سیستم DiSEqC دایسیک یا دایسک

معایب نصب دیش گردان DiSEqC یا دایسیک از دقت بالایی بر خوردار نیست و مانند سیستم  usals یوژال هوشمند نبوده و فرمان پذیر نیست. و مانند ربات دستورات از قبل بهش داده شده را اعمال میکند. و در صورت آمدن ماهواره جدید باید دوباره نصاب می آمد و ماهواره جدید را به موتور و دستگاه معرفی میکرد و دوباره نصب ماهواره را انجام می داد. نصب دیش گردان یوژال در متد جدید بسیار بسیار دقیق تر بوده و دارای کیفیت بالاتر و به روزتر از دایسیک می باشد.

موتور دیش گردان

نصب دیش یوزالز سیستم usals تنظیم افست

نصب ماهواره و دیش گردون با یوزالز نیاز به دستگاه نصب ماهواره مدرن و آشنایی کامل نصاب با این روش نصب دارد تا بتواند به درستی نصب را انجام دهد. در نصب ماهواره گردان به روش یوژال usals در نصب ماهواره گردون نصاب ماهواره باید حرفه ای باشد تا بتواند از سیستم جدید و هوشمند بودن موتور ها به درستی استفاده کند. تا بتوان از موتور بیشترین بهره وری را ببرید و به درستی استفاده کنید. در گروه نصاب ماهواره نصب ماهواره مرکزی و گردان با جدید ترین متد ها انجام خواهد شد . کافیست با تماس با ما از بهترین تجهیزات ماهواره مدرن و بهترین نصاب ها را برای انجام کار در اختیار داشته باشید.

آموزش زمانی که موتور دیش گردان حرکت نمی کند و از رسیور دستور نمیگیرد چه باید کرد؟

زمانیکه دیشگردان یا افست حرکت نمیکند احتمال اینکه موتور هنگ کرده باشد و با ریست موتور مشکل حل شود هست پس باید آنرا ریست کرد و یکی از مراحل ریست موتور این است که

  • در زیر موتور ۲ تا دکمه را که با یک پلاستیک ژله ای پوشیده شده است باید همزمان هر دو دکمه را به مدت چند ثانیه ( ۲۰ تا ۳۵ ثانیه ) نگه دارید
  • بعد از یک حرکت خود کار به غرب و بعد به شرق بر روی ۰ درجه بر میگردد.
  • اما برای ریست موتور افست می توان از menu رسیور در بخش تنظیمات موتور و سوییچ بروید
  •  آنجا گزینه ای بنام Go To Refrence یا Go To X وجود دارد، اگر منو فارسی باشد نوشته شده ” برو به مرجع ” از این گزینه هم می شود موتور را ریست کرد هدایت کرد به نقطه صفر.
  • بعد از ریست کردن اگر دیدین هر دو چراغ موتور هم‌ زمان چشمک میزند نشانه سالم بودن موتور است ( اگر اینگونه نبود موتور ایراد دارد و نیاز به تعمیر یا تعویض ).
  • اگر با روشهای بالا موتور حرکت نکرد در واقع احتمال اینکه مربوط بشه به ال ان بی و سیم هست.
  • احتمالا ال ان بی یا سیم رو تعویض کنید مشکل برطرف خواهد شد.
  • ولی اگر نصاب حرفه ای را بیارید می تواند با دستگاه خود تست کند و راحت تر مشکل اصلی را برطرف کند.

دیشگردان

خرید بهترین دیش گردان یا بهترین افست با قیمت ارزان و کاملا اورجینال و سایر آموزش به کانال تلگرامی فروشگاه سر بزنید قیمت خرید افست و رسیور و ال ان بی و سایر تجهیزات ماهواره ای ارزان و اورجینال بدون واسطه و فروش ویژه در تلگرام فروشگاه قرار داده خواهد شد.

Telegram
WhatsApp
Email

دانلود رایگان برنامه های رسیور،  تخفیف ها   تلگرام .