جستجو
Close this search box.

فعال کردن شیرینگ رسیور مدیا استار فونیکس و زنون | اموزش نصب پلاگین

دسترسی سریع به بخش مورد نظر
قیمت رسیور مدیا استار فونیکس

اموزش فعال کردن اکانت رسیور مدیا استار فونیکس ۴k که دارای سیستم اندروید و از آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده و بالاترین قیمت در بین تمام تولیدات این شرکت را دارد ، و فعال کردن شیرینگ مدیا استار ۴k و آموزش فعالسازی پچ و راه‌ اندازی شیرینگ فونیکس و همچنین آموزش نصب پلاگین در این مدل و مدیا استار زنون بر خلاف دیگر برند هایی برای بازگشایی شبکه ها و فعال کردن اکانت باید مراحل سختی را انجام داد و نیاز به نصاب حرفه ای دارید که بتوان برای اولین بار فعال کنید در این مدل از رسیورهای اندرویدی ، شما قادرید با چند مرحله ساده این کار را به راحتی انجام دهید. که اموزش را در ادامه قرار داده ایم.

قیمت مدیا استار فونیکس

فعال کردن شیرینگ رسیور مدیا استار فونیکس و زنون 

فعال کردن اکانت رسیور مدیا استار فونیکس و زنون ، کافیست کلیدهای F1+000 را وارد کنید ، تمامی پلاگین‌ها به صورت اتوماتیک دانلود و نصب و فعال خواهد شد و میتوانید از شیرینگ رایگان و امولاتور فعال شده لذت ببرید. البت باید دقت داشته باشید تا دستگاه به اینترنت متصل شده باشد. برای باز کردن شبکه سه و ورزش نیز همین مراحل را انجام دهید.

کانال تلگرام فروشگاه فیلم دوربین مشتریان و اموزشها

خرید رسیور ماهواره

اموزش فعال کردن اکانت رسیور فونیکس اندرویدی 

فعال کردن این رسیور و مدل زنون هر دو به یک روش است .

این محصولات دارای ۲ ریموت کنترل نسل جدید با قابلیت ست شدن با تی وی های نسل جدید و ۱ عدد چشمی  و یک جفت باتری نیم قلمی و کابل اچ دی ام ای دارد . مشخصات رسیور مدیا استار فونیکس در قسمت فروشگاه کامل قرار داده شده و در فیلم نیز به یک سری از انها اشاره شده است.

مطالب پر بازدید :

نکاتی که قبل از خرید رسیور ماهواره باید بدانیم را در این قسمت در ۱ دقیقه مطالعه کنید.

آخرین محصولات سال جدید.

لیست قیمت و انواع رسیور ۴k را در این قسمت مشاهده کنید.

معایب رسیور مدیا استار فونیکس ۴k و زنون

  • منوی بسیار حرفه ای دستگاه و زیاد شدن اپشنها.
  • سیستم اندروید و استفاده نادرست و هنگی دستگاه فونیکس مدیا استار و زنون.
  • داغ کردن دستگاه فونیکس کار نکردن کنترل رسیور فونیکس .
  • ست نشدن کنترل دستگاه با تی وی .

معایب رسیور مدیا استار فونیکس و زنون هر دو آخرین تکنولوژی هستند و با توجه به دارا بودن سیستم اندرویدی و اضافه شدن اپشنهای زیاد یک سری از مشتریان غیر حرفه ای با توجه به افزایش کارکرد دستگاه و شلوغی منوی دستگاه به سختی میتوانند ارتباط بر قرار کنند که برخی انرا یک عیب در نظر میگیرند.

رسیورهای فورکی اندرویدی نسل جدید خوب هستند اما باید توجه کرد این مدل دستگاه ها چون برنامه های اندروید روی انها نصب می شود نباید هر برنامه ای روی ان اجرا کرد و بدون توجه به گنجایش ان ازش کار کشید.

زمانی که دستگاه های اندروید را در جاهای نامناسب از نظر خروج گرمای داخل دستگاه قرار بدین و زمان زیادی بدون خاموشی کار کند قطعا هنگ خواهد کرد و کنترل روی ان اثر ندارد تا داستگاه را از برق بکشید برای چند ثانیه .

و…

کیفیت تصویر رسیور فونیکس ۴k

با توجه به داشتن سیستم اندروید و همچنین استفاده از cpu حرفه ای گرافیک دستگاه بسیار بالاتر از دیگر محصولات ۴k بدون اندروید است در بین سایر بندها و خود شرکت MEDIASTAR  نیز هست. با توجه به استفاده از تکنولوژی HDR نیز کیفیت تصویر رسیور فونیکس بسیار بالاتر رفته و کیفیت تصاویر در یافتی را ارتقاء میدهد تا نتیجه کار به بهترین شکل صورت بگیرد.

مطلب اموزشی اختصاصی نصاب ماهواره:

رفع هنگی رسیور اندرویدی و استفاده اصولی دستگاه اندرویدی و نسل جدید در ۲ دقیقه بخوانید.

خرید رسیور ماهواره

آموزش ریست فاکتوری از طریق بوت رسیور مدیا استار زنون و فونیکس Zenon & Phoenix

آموزش ریست فکتوری مدیا استار فونیکس و زنون نکته مهم اینکه بعد از بروزسانی با نرم‌افزار جدید برای عملکرد بهتر ، و جهت جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل می توانید از روش زیر اقدام به ریست فاکتوری کنید . همچنین هر زمانی که سیستم عامل دستگاه کارکرد صحیح خود را ندارد و امکان ریست فاکتوری از طریق منوی رسیور نبود ، میتوانید از این روش استفاده کنید.

  •  ابتدا تمامی USB ها و کارت‌های حافظه را از رسیور جدا کنید .
  • سپس کلید پاور را گرفته و در همین حالت رسیور را به برق بزنید .
  • با ظاهر شدن شمارشگر معکوس بر روی پنل دستگاه ، بعد از ۱۰ ثانیه دست خود را از روی کلید پاور بردارید .

دستگاه دو بار برای یافتن نرم‌افزار جستجو کرده و در صورتی که هیچ حافظه جانبی به رسیور متصل نباشد ، سیستم را ریست فاکتوری می کند و به تنظیمات اولیه خواهد برد ، بعد از اتمام کار ، دستگاه ریبوت شده و بالا خواهد آمد. ( این مراحل ممکن است چند دقیقه طول بکشید )

قیمت رسیور فونیکس اندرویدی

کلید های میانبر برای ریست فکتوری کردن رسیور زنون و فونیکس

در هر رسیوری برای انجام یک سری کارها باید کراحلی را انجام داد اما در تولیدات جدید مدیا استار ۴k یعنی مدل جدید این شرکت مانند رسیور زنون و رسیور فونیکس با استفاده از کلید میانبر جهت ریست فکتوری کردن رسیور زنون و فونیکس مدیا استار می توانید از کلیدهای F1+0852 جهت استفاده راحت تر دستگاه استفاده کنید. تا دیگر نیاز نباشد به منو و دیگر قسمت های رسیور وارد شوید.

رسیور زنون و رسیور فونیکس و تفاوت این دو دستگاه

شرکت مدیا استار این محصولات را برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد و روانه بازار کرده است و متریال و ساخت برد و کیفیت قطعات هر دو نزدیک به هم هستند و هر دو از یک نوع سیستم عامل با یک نسخه پشتیبانی میکنند در کل این دو مدل از رسیور نزدیک به هم هستند و می توان تفاوت هر دو را فقط در مقدار رم دستگاه و حافظه دستگاه دانست و قیمت هر دو با اختلاف ….. هزار تومان از هم دانست و این قیمت در هر شهر و هر منطقه متفاوت است و با قیمت دلار در نوسان است.

قیمت رسیور زنون

آموزش بروز رسانی دستگاه مدیا استار اندرویدی

در نسخه جدید پلاگین ام‌شیر ، می توانید با کلید info حالتهای اتوماتیک (برای شیرینگ رایگان) و حالت دستی (برای وارد کردن کارت اکتیوکد به صورت دستی ) را تغییر و انتخاب کنید.

نحوه بروزرسانی در منوی پلاگین نسخه قبلی پلاگین را حذف کنید ، و دکمه آبی (Download) را زده و پس از ورود به سرور آنلاین در قسمت Plugin Download نسخه جدید را را نصب کرده و سپس رسیور را ریبوت نمایید.

قیمت و خرید رسیور ماهواره اندرویدی را در این قسمت در ۳ دقیقه مشاهده کنید .

رسیور مدیا استار فونیکس

آموزش بروزرسانی پیکون‌‌ لگوی شبکه ، جهت استفاده در رسیور فونیکس و زنون 

در دستگاه ماهواره فورکی جدید که دارای سیستم عامل اندروید هستند یک سری امکانات و، ویژگی هایی به رسیور ها اضافه کرده اند هر جند وقت یک بار نیاز به بروز رسانی دارند تا دستگاه به راحتی و روانی کار کند و باگ های نرم افزاری بر طرف شود. اما بروز رسانی پیکون دستگاه ماهواره اندرویدی زنون و فونیکس به ترتیب مرااحلی می باشد که برایتان بیان میکنیم.

آموزش بروزرسانی پیکون در منوی پلاگین ، دکمه آبی (Download) را زده و پس از ورود به سرور آنلاین در قسمت Addon Download گزینه پکون‌ها (Picons) را نصب کرده و سپس رسیور را ریبوت نمایید.

نکته مهم در مورد مدیا استار فونیکس و زنون :

رسیور ۴k اندرویدی این شرکت زنون و فونیکس طراحی شرکت کره ای فورتیس بوده و منتاژ چین است و این رسیور کره ای نیست اما قطعات و تکنولوژی طراحی و کره ای است و این محصولات در کره تولید نشده اند و به اسم رسیور کره ای نخرید ولی بهترین محصولات این شرکت هستند و در بالاترین سطح کیفیت تصویر و قطعات قرار دارند .

Telegram
WhatsApp
Email

دانلود رایگان برنامه های رسیور،  تخفیف ها   تلگرام .