جستجو
Close this search box.

قیمت رسیور ایکون ایرون | مشخصات رسیور ایکون ایرون پرو

دسترسی سریع به بخش مورد نظر
قیمت رسیور فورکی

مشخصات و قیمت ICONE IRON PRO 4k مارک و برند رسیور ماهواره ایکون ایرون پرو بهترین رسیور فورکی جدید از شرکت ایکون icone-tech  که یک رسیور ماهواره بدون دیش است. که به تولید دستگاه های گیرنده رسیور ۴K و فول اچ دی و دستگاه دیجیتال و اندروید باکس فعالیت دارد و یکی از معروفترین ها و بهترینهای عرصه تولیدات دستگاه ماهواره که تولیدات محبوبی و پر فروش را عرضه میکند و دیگر برندها با الهام از این شرکت تولیدات جدید خود را انجام می دهند.

مشخصات رسیور ایکون ایرون پرو قیمت ICONE IRON PRO 4k

ایکون ایرون پرو شفافیت تصویر و کیفیت تصویر از دیگر محصولات هم رده بالاتر بوده است و از شرکتهای قدرتمند ایکس کروزر و استارست و مدیا استار ، بسیار محبوب و در اروپا و افریقا سرشناس تر  است و فروش عمده ای در اروپا و افریقا و خاورمیانه دارد و همچنین با اکانت قدرتمند رایگان خود در بین تمامی تولیدات در دنیا بینظیر و کاملا بی رغیب می باشد.

اورکا orca نام اکانت رسیور ایکون ، که قادر است اکثر شبکه ماهواره ای را که فقط رسیور خود همان شرکت قادر به باز گشایی پکیج هاست،  را باز گشایی کند.

اکانت اورکا رسیور ایکون به آسانی قادر به باز گشایی است. ( اسکای آلمان و بین اسپورت یک  سری شبکه از این پکیج محبوب و دی اسمارت و دی جی ترک و … )  و قدرت بی نظیر در ای پی تی وی  iptv این شرکت  gogo  نیز قادر است بیشترین کانالهای ماهواره ای را دربر میگیرد و به مدت ۲ سال می توان تمام شبکه های ای پی تی وی گو گو را به رایگان استفاده کرد که تعداد زیادی ازشبکه ماهواره ای می باشد ( اکثر کشور دنیا را شامل می شود که می توان با متصل شدن به اینترنت بدون دیش تماشا کرد ) 

در زیر نیز مشخصات رسیور و قیمت رسیور ایکون ایرون پرو یک ماهواره بدون دیش را آورده ایم.

آموزش فعال کردن اکانت رایگان رسیور ایکون و آموزش فعال کردن ای پی تی وی دستگاه را به صورت اختصاصی تهیه کرده ایم. ( قیمت خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k داخل کانال تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره )

رسیور ایکون ایرون

خرید رسیور

مشخصات رسیور ایکون ایرون پرو  ICONE IRON PRO 4K رسیور ماهواره بدون دیش

رسیور icone

مشخصات رسیور ایکون پرو ( icone ironpro 4k   ) که در بین افراد به رسیور بدون دیش معروف شده است را می توان بهترین رسیور فورکی دانست که کارکرد روان رابط کاربری و پردازش عالی اپلیکشن ها و همچنین سرعت بسیار بالا تعویض کانال جستجوی فوق العاده سریع فرکانس و ماهواره را در این رسیور دید با توجه به این که تینر این رسیور از نسل جدید فرکانس های  Multi-Stream و سیستم پخش DVB-S2X بهره می برد باید بدانیم فناوری DVB-S2X نسخه پیشرفته سیستم پخش ماهواره ای DVB-S2 می باشد که معروف به جریان سریع و جستجوی توربو برای شبکه های ماهواره ای می باشد.

سیستم عامل اندروید
شیرینگ اختصاصی و ORCA نا محدود و پر قدرت ترین شیرینگ ( در هیچ رسیور ماهواره ای چنین اکانتی وجود ندارد )
اکانت دو ساله IP TV GOGO ( در هیچ دستگاه ماهواره ای چنین اکانتی با این قدرت وجود ندارد )
پردازنده ۴ هسته ای ( قیمت خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k داخل کانال تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره )
رم ۲ گیگا بایت DDR4 ( خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k )
پشتیبانی از سیستم پخش DVB-S2X ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )
پشتیبانی از فرکانس های Multi-Stream( خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k )
ساپورت از دسته بازی ( قیمت خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k داخل کانال تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره )
قابلیت متصل شدن موس و کیبورد بی سیم ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده ) 
ساپورت هدفون و هندزفری بلوتوثی ( خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k )
قابلیت استفاده از انواع وب کم ( بهترین رسیور ۴k ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )
دارای قابلیت اشتراک گذاری تصاویر ویدئویی، موسیقی، صفحه نمایش، عکس و … را به صورت بی سیم
ویژگی انتقال تصویر از طریق WiFi از دستگاه پخش (مانند لپتاپ ، تبلت یا موبایل ) به صفحه نمایش ( مانند تلویزیون یا ویدئو پروژکتور ) بدون نیاز به کابل HDMI
قابلیت نمایش تصاویر شبکه در حال پخش بر روی انواع موبایل و تبلت به علاوه قابلیت فرمان پذیری از دیوایسهای مذکور
پوشش از ۴K 60fps plus
ساپورت فرکانس نسل جدید کدک H.265 
ساپورت از کدک VP9 
پشتیبانی از قابلیت HDR
عمق رنگ ۱۰ بیت
پشتیبانی از انواع VPN 
قابلیت زیرنویس آنلاین
پنل VFD با قابلیت نمایش نام کانال 
وای فای داخلی + بلوتوث داخلی
سیستم عامل اندروید
بازگشایی شبکه های کارتی ماهواره با سرور اختصاصی و ORCA ( قدرتمند ترین نوع هک و شبکه که تا کنون وجود دارد )
وجه تمایز برند آیکون با سایر رقبا بهره گیری از پیشرفته ترین و بهترین سرور یک پارچه دکد ینگ شبکه های کارتی ماهواره با نام گلاگین اورکا می باشد.
سرور مذکور در حال حاضر سطح بسیار بالایی از دسترسی به بیشترین تعداد شبکه و پکیج ماهواره ای را در میان کلیه برندها و سایر سرورهای بازگشایی کانالهای کارتی فراهم سازد الگوریتم بسیار پیچیده سرور اورکا سبب شده است بازگشایی شبکه های کارتی با سرعت بسیار فوق العاده و کیفیت بی نظیر انجام پذیرد. که در هیچ رسیور تولید شه تا کنون مشاهده نشده است و مخصوص این مدل رسیور می باشد و باید دقت داشت این تکنولوژی به صورت اختصاصی نیز در همین رسیور ایکون استفاده شده است و با نا محدود بودن این نوع اکانت نیز واقعا یک دستگاه رسیور هوشمند بی نظیری را ارائه کرده است. 

قیمت رسیور ایکون ایرون پرو ICONE IRON ؟

قیمت رسیور ایکون ایرون را می توانید در بازار با قیمت دیگر رسیور های هم رده خود مانند رسیور فورکی جدید استارست x7  اکستریم و همچنین رسیور ایکس کروزر ۷۸۵ وهمچنین مقایسه کنید و بدون تردید یکی از بهترین رسیور فورکی موجود در بازار ایران است. باز گشایی پکیج مطرح دنیا در این دستگاه ماهواره ۴k که شامل پکیجهای مطرحی است و همچنین را درادامه مطالب آموزش فعال کردن اکانت ایکون و فعال کردن ای پی تی وی دستگاه توضیح کامل داده ایم.

  • BEINSPORT
  • D-SMART
  • DIGITURK
  • NOVA
  • OSN
  • YES
  • SKY

باید در نظر داشته باشیم اکانت ORCA مختص محصولات آیکون می باشد و بر روی سایر برند و مدلها قابل اجرا نیست. ( قیمت خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k داخل کانال تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره )

تکنولوژی جدید استفاده شده در رسیور ایکون ایرون پرو Adaptive Bitrate Streaming چه کارایی دارد ؟

قیمت ایکون ایرون پرو

یکی دیگر از ویژگی بهترین رسیورفورکی جدید ایکون ICONE IRON PRO 4K را می توان به استفاده از اکانت GOGO IP TV به مدت دو سال بدون دیش و پارازیت دسترسی نامحدودی به بهترین پکیج ها و شبکه های ماهواره ای و کابلی دنیا داشته باشید که خرید این حق اشتراک بسیار بیشتر از هزینه خود دستگاه می باشد که تمام اینها بخشی از مزیت بهترین رسیور فورکی مدل ایکون ایرون پرو ( ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )  می باشند.
اکانت GOGO IP TV در جدیدترین آپدیت خود از سیستم بسیار پیشرفته و هوشمند به نام Adaptive Bitrate Streaming بهره میبرد که با پایین ترین سرعت اینترنت نیز قادر خواهد بود بدون کوچکترین ایرادی و توقف به پخش تصاویر با کیفیت فوق العاده بپردازد.
این سیستم  دقیقا همان پروتکلی می باشد که توسط یوتیوب و نت فلیکس مورد استفاده قرار میگیرد.رسیور آیکون آیرون پرو با دارا بودن جدیدترین نسخه از وای فای داخلی دوال باند ۲٫۴G / 5G و همچنین سیستم اتصال امن از طریق پورت LAN ارتباط پایدار شما را به اینترنت تضمین خواهد نمود. و همچنین دستگاه مذکور جهت ارتباط بی سیم با کلیه دیوایس های خارجی مجهز به آخرین ورژن بلوتوث داخلی نیز هست که از قدرت بالایی بر خوردار است.

آموزش فعال کردن اکانت رسیور ایکون 

آموزش فعال کردن اکانت رسیور ایکون ایرون پرو اورکا نامحدود ( بدون تاریخ و محدودیت  در عکس مشخص می باشد ) بهترین رسیور فورکی در ایران فعال کردن شیرینگ این مدل دستگاه ۴k تفاوتی  با دیگر مدل های مشابه ندارد و مانند رسیور اکسکروزر و رسیور فرمولر که قبلا جدا گانه توضیح داده ایم است اما باز در اینجا بیان میکنیم.  ( قیمت خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k داخل کانال تلگرام فروگاه اینترنتی نصاب ماهواره )

۱- ابتدا دستگاه رو به اینترنت متصل میکنیم. 

۲ _ وارد شدن به منو و گزینه سافتور دانلود بصورت آنلاین رسیور را آپدیت نمایید.

۳- در انتها به منو و پلاگین رفته و در اینجا دکمه آبی کنترل را زده و وارد پنل آنلاین پلاگین میشوید و حالا گزینه اورکا را نصب نمایید.

۴- حالا به صفحه اصلی پلاگین برگشته و با دکمه سبز و قرمز گزینه اورکا را اتو و استارت نمایید.
۵- به داخل پلاگین اورکا رفته و اگر اینترنت پینگ تایم پاین و بدون مشکل باشد باید بر زیر صفحه Connected ( متصل شد ) رو ملاحظه کنید. اوکی رو میزنید و خارج میشید از پلاگین.
و از تماشای شبکه باز شده لذت ببرید.
سرور ها فعال هستند و قدرتمند.

فعال کردن شیرینگ رسیور ایکون ایرون پرو اکانت اورکا به صورت انلاین ( اگر به صورت انلاین اورکا فعال نشد به صورت افلاین نیز انجام دهی 

  • وارد شدن به منو و گزینه برنامه دانلود بصورت آنلاین رسیور را آپدیت نمایید. ( در تولیدات جدید این شرکت برای جلوگیری از پیچیدگی خودکار اقدام به نصب برنامه اولیه خواهد کرد )
  •  وارد منو دستگاه شوید. ( قیمت خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k داخل کانال تلگرام فروگاه اینترنتی نصاب ماهواره )
  • به قسمت پلاگین رفته.
  • دکمه آبی کنترل را زده و وارد پنل آنلاین پلاگین شوید.
  • گزینه اورکا را نصب نمایید.
  • به صفحه اصلی پلاگین برگردید.
  • با دکمه های سبز و قرمز گزینه اورکا را اتو و استارت نمایید.

به همین راحتی قادرید اکانت ایکون ایرون پرو اورکا را فعال نمایید و از دیدن شبکه بی نظر در هاتبرد و … نیز لذت ببرید این مدل ایکون ایرون پرو نیز دارای ۲ سال ای پی تی وی رایگان تمام شبکه های ملی کشورها را دارد که بدون نیاز به دیش قادر خواهید بود استفاده کنید و اکانت گوگو نیز بسیار قدرتمند می باشد و تمام این دلایل باعث شده بهترین رسیور فورکی اندروید در ایران لقب بگیرد. ( قیمت خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k داخل کانال تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره )

آموزش فعال سازی iptv رایگان دستگاه ایکون تماشای ماهواره بدون نیاز به دیش

خرید رسیور ایکون

آموزش فعال کردن IPTV  ای پی تی وی رایگان ایکون را برایتان جمع بندی کرده ایم و در زیر قرار داده ایم مراحل کار بسیار آسان می باشد که به صورت اختصاصی در وب سایت فروشگاه نصاب ماهواره  برای اولین بار قرار داده شده و تمام مراحل به صورت کامل با چندین نوع اینترنت تست شده اند. 

  • اول باید رسیور را بروز رسانی کنید.
  • به منو و گزینه سیستم بروید.
  • حالا با دکمه های کنترل عدد ۰۲۲۹ را وارد نمایید.
  • بعد از آپدیت رسیور بصورت اتوماتیک وقتی رسیور به نت وصل می باشد.
  • نرم افزار فعال سازی اکانت iptv رایگان بر روی صفحه ارسال می شود .
  • آن را نصب کنید.

تمام مراحل نیز به راحتی قابل اجرا هست و با فعال کردن iptv ای پی تی وی رسیور ایکرون پرو به مدت ۲ سال فعال می شود. در ادامه نیز ویژگیهایی که در سایت اصلی این شرکت بیان شده است را اورده ایم.

استفاده اصولی از رسیور اندرویدی اختصاصی فروشگاه نصاب ماهواره

منوری رسیور ایکون ایرون

رسیور نسل جدید اندرویدی با اینکه از تکنولوژی بسیار بالایی بهره می برند اما به دلیل استفاده ناردست از ان گاهی اوقات دچار اختلال و هنگی می شوند که اگر بدانیم چطور انرا رفع کنیم و چه کارهایی را انجام ندهیم قطعا بیشتر از این دستگاه جدید لذت خواهیم برد. دلیل کند کار کردن رسیور اندرویدی تمامی برندها مانند ، استارست ۴k  و ایکس کروزر فورکی و ایکون و فورمولر و … چون از یک نوع سیستم عامل استفاده میکنند و ایرادات نرم افزاری در تمام انها مشترک است و مانند پیغام ارور لانچر دررسیورهای اندرویدی در بعضی مواقع شاهد آن هستیم می توانید با رعایت مسائلی که در ادامه بیان شده آنها را بر طرف کنیم. فقط باید در نظر داشته باشید این رسیور های اندرویدی برای نصب بازی های سنگین ساخته نشده اند و هر چقدر رم و کش دستگاه در گیر باشد مانند دیگر وسایل اندرویدی تبلت و موبایل باعث کندی خواهد شد. تمام مواردی که در ادامه بیان کرده ایم طی چندین سال تجربه بدست امده است.

  1.  نصب پلاگین ناسازگار یا کانکت کردن چند پلاگین همزمان با هم.
  2. فعال بودن گوگل پلی و گوگل سرویس رم رسیور را درگیر خواهد کرد. ( یکی از دلایل اصلی در هنگ کردن دستگاه همین قسمت می باشد و دیگر برنامه ایرانی مانند بازار و مایکت و … با نصب این برنامه فقط هنگی و مصرف اینترنت در پس زمینه  برای رسیور تان خواهد اورد.
  3. نصب برنامه های زیاد که همیشه فعال و در حال اجرا هستند که باعث اشغال کامل فضای رم خواهد شد.
  4. مراحل نصب و بروز رسانی برنامه دستگاه به درستی انجام نشده باشد ( همیشه از یک نصاب وارد استفاده کنید تا دچار مشکلات در آینده نشوید )
  5. باگ پکج زیرنویس انلاین که باعث سنگین شدن رسیور خصوصا کانال فورکی می شود و رم رسیور رو درگیر خواهد کرد.
  6. فعال بودن گزینه اتو تایم شیفت و پایین بودن سرعت یو اس بی یا sdcard موقع رکورد یا ذخیره یا پر بودن حافظه یو اس بی. ( قیمت خرید ماهواره بدون دیش حرفه ای اندروید ۴k داخل کانال تلگرام فروشگاه اینترنتی نصاب ماهواره )
  7. خرابی و یا ضعیف بودن باتری کنترل د مواقعی باعث دیر عمل کردن دستگاه خواهد شد که فرد به اشتباه احساس میکند دستگاه عمل کرد ضعیفی دارد.
  8. _خرابی یا افت ولتاژ و امپر ادبتور رسیور که باعث هنگ موتور و رسیور و ارور لانچر می شود.

رسیور زنون مدیا استار کپی ظاهر ایرون پرو می باشد کدام بهتر است ؟

شرکت مدیا استار برند چینی است که تقریبا اکثر تولیدات این شرکت کپی از دیگر برندهای مطرح و غیر مطرح می باشد ولی برای پایین نگه داشتن قیمت تولیدات خود اکثر محصولات این شرکت فقط در ظاهر شبیه دیگر برند هاست و قیمت خرید را کاهش بدهد از یک سری خصوصیات را حذف کرده است در اولی نگاه حذف قاب فلزی دستگاه و جایگزین با پلاستیک سخت است.

• پشتیبانی از MultiStream در همه قالبها  ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده ) 
• سازگار با H264 ، H.265 (HEVC) / MPEG4 – سازگار با HD ، SD / DVB-S2X
• سازگاری قدرتمند از طریق Android 7.0 تعبیه شده ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )
• ضبط و پخش با USB 3.01 USB 2.0 دستگاهها ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )
• ضبط و تغییر زمان به طور همزمان
• ضبط رویداد توسط EPG ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )
• صفحه نمایش FVD
• پورت های میزبان USB 3.0 و USB 2.0 (MP3 و JPEG)
• پورت اترنت ۱۰/۱۰۰ Base Tx ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )
• کاملاً سازگار با DVB-S2
• اسکن کور ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )
• Multi-LNB کنترل شده توسط
• DiSEqC Control نسخه ۱.۰ ، ۱.۱ ، ۱۲ و USALS
• EPG تمدید شده قدرتمند با ضبط رویداد
• نمایش روی صفحه با وضوح و رنگ کامل ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )
• گروه های خدمات مورد علاقه قدرتمند
• کنترل سرویس بر اساس موارد دلخواه ، قفل کردن ، رد کردن ،
• انتقال و حذف مرتب سازی خدمات بر اساس حروف الفبا ، ترانسپوندر و CAS
• OSD / منوی پشتیبانی شده کاربر پسند و چند زبانه / متن زیرنویس
• حداکثر ۱۰۰۰۰ سرویس (N & Radio) قابل برنامه ریزی ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )
• امکان تصویر در -Picture (PIP) ( ایکون ایرون پرو ماهواره بدون دیش فعال کردن اکانت رایگان داخل کانال تلگرامی فروشگاه انلاین نصاب ماهواره قرار داده شده )
• قفل والدین / قفل سیستم / قفل نصب پشتیبانی شده
• خروجی تلویزیون خروجی فیلم و صدا خروجی اترنت ترکیبی پشتیبانی شده (CVBS)
• خروجی از طریق جک تلفن
• ۱ کارت خوان هوشمند
• ۱ اسلات کارت میکرو SD
• پایگاه داده نرم افزار و خدمات از طریق USB و Ethern ارتقا دهید
• مصرف برق در حالت آماده به کار زیر ۰.۵ وات •
پشتیبانی از چند صفحه پردازش و نمایش فیلم ۳D (OpenGL 2.0)
• پشتیبانی از HTML 5.0

۴K UHD Satellite & IPTV Receiver ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )

•Support MultiStream in all format ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•H264, H.265(HEVC)/ MPEG4 – HD,SD / DVB-S2X Compliant
•Powerful Compatibility through Embedded Android 7.0 ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•Recording & Playback with External USB 3.01 USB 2.0 Devices
•Recording and Time Shifting Simultaneously ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•Event Recording by EPG
•FVD display ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•USB 3.0 & USB 2.0 Host ports (MP3 & JPEG)
•۱۰/۱۰۰ Base Tx Ethernet port
•Fully compliant with DVB-S2
•Blind Scan ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•Multi-LNB Controlled by ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•DiSEqC Control Version 1.0, 1.1, 12 and USALS
•Powerful Extended EPG with Event Recording 
•On-Screen Display with Full Color & Resolution
•Favorite Service Groups Powerful ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•Service Control by Favorites, Lock, Skip,
•Move and Delete Service Sorting by Alphabet, Transponder and CAS
•User Friendly & Multi-language Supported OSD / Menu Teletext / Subtitle
•Supported Maximum 10,000 Services (N& Radio) Programmable
•Picture-in-Picture (PIP)
•Supported Parental Lock / System Lock / Installation Lock
•TV OUT Video & Audio Output Ethernet Port Supported Composite (CVBS)
•Output via Phone Jack ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•۱ Smart Card Reader ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•۱ Micro SD Card slot ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•Software & Service Database Upgrade via USB & Ethern ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•Under 0.5W Standby Power Consumption ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا )
•Multiscreen support 3D Video processing and display(OpenGL 2.0) ( قیمت خرید ایکون ایرون پرو بدون دیش و فعال کردن اکانت اورکا ) 

آموزش فعال کردن زیر نویس انلاین ( فارسی و … ) شبکه ماهواره ای در دستگاه ایرون پرو

اکانت ایکون ایرون پرو

در این مدل بهترین رسیور ۴k  است زیرا افراد قادر خواهند بود تا شبکه های ماهواره ای را ملاحظه کنند و به فیلم در حال پخش زیر نوس (فارسی و … ) به صورت انلاین اضافه کنند. نحوه کار به این روش می باشد که اول باید در قسمت زبان دستگاه قسمت زبان زیر نویس زبان مورد نظر را انتخاب کنیم و در ادامه بر روی شبکه مورد نظر رفته و مراحل را که در ادامه اورده ایم انجام دهید.

  1. جهت باز شدن منوی زیرنویس آنلاین دکمه Subtitle را نگه دارید.
  2. در منوی باز شده زبان دلخواه مانند فارسی یا انگلیسی و … را انتخاب کنید.
  3. نام فیلم یا برنامه از روی EPG بارگذاری خواهد شد.در صورتی که با زبان بارگذاری شده زیرنویس پیدا نشد می توانید بصورت دستی نام فیلم را به زبان انگلیسی جستجو نمایید.
  4. پس از بارگذاری زیرنویس بر روی شبکه با نگه داشتن مجدد دکمه Subtitle منوی سینک باز خواهد شد.

نکته مهم :

برای بارگذاری زیرنویس بر روی شبکه حداقل باید یک ساعت از زمان پخش برنامه باقیمانده باشد.

خلاصه :
اگر به فکر خرید بهترین رسیور فورکی و حرفه ای ترین مدل در بازار ایران با اکانت قدرتمند اورکا و قیمت مناسب و همچنین با کارایی بالا هستید که هم خدمات و بروز رسانی دقیق و همچنین از برند معتبر با استاندارد اروپا باشد و باید برند ایکون را انتخاب کنید و یکی از بهترین مدلهای این برند ایرون پرو می باشد که خدمات و کارایی بالا با سیستم عامل اندروید است که از هر نظر پیشرو و بی رغیب ترین مارک محصوب می شود و دیگر برند در حال تولید همواره در حال کپی کردن از خدمات این شرکت می باشند. برند ایکون در کشور های اروپایی و افریقایی و اسیا مخصوصا در کشور حاشیه خلیج فارس از برند های مطرح و معتبر به شمار می رود.

 

Telegram
WhatsApp
Email

دانلود رایگان برنامه های رسیور،  تخفیف ها   تلگرام .