جستجو
Close this search box.

نصاب ماهواره در تجریش | نصاب ماهواره زعفرانیه | نصاب ماهواره شمال تهران

دسترسی سریع به بخش مورد نظر

Satellite installer در تهران و شمال تهران با کمترین زمان و نصاب های حرفه ای آنتن مرکزی و ماهواره های مرکزی و ماهواره های افست ( گردان ) با لوازم نصب و عیب یابی سیستم های ماهواره مرکزی در خدمت همشهریان تهرانی می باشد . گروه نصاب ماهواره با داشتن تحصیل کرده و با تجربه و در زمینه برق و نصب ماهواره و دوربین مداربسته توانسته است اعتماد همشهریان خود را به دست آورد و با فروش لوازم ماهواره با قیمت پایین و نصب کاملا تخصصی و نوین در زمینه ماهواره برای رفع پارازیت و مشکل عدم سیگنال ماهواره را در در تمام مواقع بیشترین علائم مزاحم و امواج مزر را حذف کند یا کم کند تا تصویر کاملا شفاف و بدون مشکل را در یافت کند و به مشتری تحویل دهد . نصاب دوربین مداربسته شمال تهران و نصاب ماهواره های مرکزی و تعمیر و عیب یابی سیستم های جدید ماهواره از ۲ واحد تا ۳۰۰ و… واحدی با لوازم تعمیر و اجرا سیستم ماهواره جدید اروپایی  با دستگاه های کاملا پیشرفته .

نصاب ماهواره در تجریش

نصاب ماهواره شمال تهران
نصاب ماهواره شمال تهران

نصاب ماهواره در تجریش و شمال شرق تهران فروش رسیور ماهواره و دیش های موتور دار افست با کمترین قیمت و برند های معتبر و فقط اصلی عرضه میگردد . برای اولین بار گروه نصاب ماهواره فروش انواع رسیور با ضمانت در تهران را اغاز کرده اند . رسیور ماهواره ها تماما تولیداتسال و اخرین ورژن تولید شده می باشند . که به دست مشری داده خواهد شد و رسیور ماهواره و دیش های گردان نیز ضمانت می شوند .و در صورت نارضایتی مرجوع می شوند . پس نگران خرید خود نباشید و برای استعلام قیمت و مشاوره جهت خرید با ما تماس بگیرید .

نصب ماهواره گردان شمال تهران

نصب ماهواره های گردان شمال تهران و شرق تهران به صورت مدرن و حرفه ای و جدیدترین روش نصب به صورت هوشمند  انجام خواهد شد . در نصب ماهواره های گردان دیگر نیاز به دیش و ال ان بی متعدد نمی باشد و دیگر از خراب شدن و تکان خوردن های گاه و بیگاه خبری نیست در این روش به صورت کاملا مدرن دیش ها کاملا مهار میشوند و فقط با یک دیش تمام جهت های مورد استفاده در ایران را دریافت خواهید کرد با تمام قدرت در دریافت سیگنال و موتور به صورت هوشمند نصب خواهد شد .

فروش انواع دیش افست ( دیش گردان )

شما با خرید یک دیش افست ( دیش موتور دار ) می توانید تمام ماهواره را به صورت کامل دریافت کنید و با طراحی جدید این نوع دیش ها و موتور ها که به صورت مهندسی ساخته شده اند و تمام ماهواره ها را میتوانید به راحتی دریافت کنید و این نوع موتور ها به صورت هوشمند عمل میکنند و ماهواره مورد نظر را دریافت میکند.دیگر فیلم ها و سریال ها و مسابقات ورزشی را از دست نخواهید داد و مشکلات عدم وجود سیگنال و خش دار بودن تصویر حل خواهد شد و مشکلات دیش های ساده دیگر خبری نخواهید بود.

نصاب حرفه ای دیش گردان

البت باید در نظر داشت که دیش های افست در زمان نصب نیاز به دقت و تجهیزات حرفه ای دارد تا بتوانید بیشترین بهره را از این تکنولوژی جدید ببرید و به صورت هوشمند از آن استفاده کنید ( اگر به صورت هوشمند نصب شده باشند ). گروه نصاب ماهواره با تجربه چندین ساله و لوازم حرفه ای در نصب دیش های گردان و مرکزی اماده ارائه خدمت رسانی در کمترین زمان و ۷ روز هفته بدون تعطیلی به مشتریان عزیز می باشند .

نصاب ماهواره زعفرانیه

نصب ماهواره در زعفرانیه و فروش انواع ماهواره در تهران از برند های معتبر ،اروپایی و کره ای همراه گارانتی گروه نصاب ماهواره در اختیار مشتریان قرار خواهند داد و در صورت رضایت از کار و کالا تسویه انجام می شود . و تعمیر انواع ماهواره مرکزی و آنتن مرکزی در اسرع وقت انجام خواهد گرفت . تعمیرکاران سیستم های مرکزی باید تجربه کافی و لوازم حرفه ای این کار را در اختیار داشته باشند تا بتوانند با سرعت و دقت بالا بدون کوچکترین عیبی سیستم های مرکزی را عیب یابی و راه اندازی کنند. که با وجود موجود نبودن یک سری لوازم مخصوص این حرفه همیشه نصابان حرفه ای هم با محدودیت هایی مواجه بوده اند . ما با علم به اینکه این حرفه نیاز به تجربه و تجهیزات حرفه ای دارد و هرچند در کشور ما به عنوان یک حرفه ای بد شناخته می شود اما علاقه به این حرفه باعث نشد تا به دنبال بهانه تراشی باشیم و این شغل را فقط بخاطر علاقه زیاد به این مدل سیستم انتخاب کرده اند و تمام تجهیزات و دانش کافی را فراهم اورده اند تا بتوانند به عنوان یک شغل حرفه ای به انجام این شغل بپردازند .

تعمیر ماهواره مرکزی

تعمیر ماهواره مرکزی

تعمیر ماهواره مرکزی Central Satellite Repair و عیب یابی سیستم آنتن مرکزی و ماهواره مرکزی و رفع عیب این سیستم ها مخصوصا در واحد های بالای ۳۰ واحد نیاز به تجربه کافی دارد تا بتوان این سیستم ها را راه اندازی کرد . در سیستم ماهواره های مرکزی های نوین برای کاهش هزینه تمامی سیستم های آنتن مرکزی و ماهواره مرکزی و اینترنت و رادیو تماما در یک پریز عرضه میشود و دیگر نیاز به سیم کشی های متعدد و خرید پریز های جدا گانه نمی باشد و فرد قادر است بر روی آنتن تلوزیون خود تصاویر دوربین های مداربسته ی محل خود را ببینید و امنیت محل و اتفاقات در حال رخ داد را کامل نظاره کند . این سیستم ها هزینه های بسیار پایین تری نسبط به تکنولوژی قدیمی دارد البت بخاطر بومی سازی نشدن این تکنولوژی و همچنین محدودیت های اجرایی  و تهیه لوازم این سیستم ها کمی قیمت بالاتر از قیمت واقعی خود انجام میشود که البت با در نظر گرفتن کیفیت بسیار بالاتر از سیستم های قدیمی کاملا بصرفه خواهد بود .

تعمیر ماهواره های مرکزی و نصب سیستم satellite dish آنتن مرکزی ماهواره توسط تیم حرفه ای نصاب ماهواره در تهران انجام خواهد گرفت .

فروش لوازم ماهواره تعمیر کار حرفه ای ماهواره در تهران فروشنده لوازم مولتی سوئیچ و دیگر لوازم آنتن مرکزی فروش بهترین رسیور ماهواره نصاب ماهواره در ونک و شمال شرق تهران برای نصب و خرید ماهواره در شمال تهران و غرب تهران با ما تماس بگیرید کمترین قیمت رسیور ماهواره فروشنده ماهواره در تهران و شمال تهران و شرق تهران برای نصب در تمام نقاطتهران با ما تماس بگیرید و کالا های اصلی و جدیدترین مدل را از ما بخواهید رسیور های ایکس کروزر و رسیور ماهواره های ویو سولو در مدل اندرویدی و لینوکسی برای حرفه ای ها و رسیور های مخصوص خانواده ها با قیمت کاملا اقتصادی نیز موجود است که درب منزل تحویل داده خواهد شد .

فروشنده ماهواره در غرب تهران و نصاب آنتن های مرکزی ماهواره و یا دیش مرکزی به صورت مدرن و جدید صورت خواهد گرفت فروش دیش های گردان افست و یا دیش های موتور دار نیز در برند های کره ای و چینی و کره ای منتاژ چین و تایوانی  … موجود می باد که تماما از برند های معروف و درجه یک بوده که در مدل های مختلف با گارانتی و بدون گارانتی نیز به فر.ش میرسد .

نصاب ماهواره سعادت اباد و نصب ماهواره شهرک غرب نصاب ماهواره در ولنجک و نصب ماهواره در شمال تهران با کمترین زمان صورت خواهد گرفت .

فروش ماهواره بدون دیش

در کلا شهرها به دلیل ساخت و ساز ها و یا مناطق دور افتاده و یا در مناطقی که از نظر جغرافیایی نمی توان از دیش استفاده کرد و راه دریافت ماهواره وجود ندارد می توان از ماهواره بدون دیش استفاده کرد که از نظر کیفیت تصاویر و گیرندگی شبکه ها از دیش بسیار قوی تر است و مشکلات بدی اب و هوایی و تکان خوردن دیش و خرابی سیم و تجهیزات را دیگر ندارد و می توان با خیال اسوده از این ماهواره استفاده کرد و یکی از محبوبیت این نوع سیستم این است که می توان در هر کجا که بخواهید از این استفاده کنید و فقط در این سیستم نیاز به اینترنت بالای ۲ مگابایت خواهید داشت تا بتوانید از این سیستم به درستی و با کیفیت بالا استفاده کنید.

ماهواره های بدون نیاز به دیش که به دلایل زیادی در کشور رو به رواج است و هر روز نیز استفاده از آن بیشتر می شود که نیاز به اطلاعات لازم در این زمینه هست تا قبل از خرید این سیستم بتوانید اشنایی لازم را راجب این مدل ماهواره ها داشته باشید .

نکات مهم و معایب راجب استفاده ماهواره بدون دیش

در ماهواره های بدون نیاز به دیش باید این را در نظر داشت که راه ارتباطی دریافت تصاویر اینترنت است و این یعنی

  1. اگر اینترنت شما قطع شود راه ارتباطی قطع شده است.
  2. دریافت تصاویر تلوزیونی با کیفیت های متفاوت حجم مصرفی متفاوتی خواهد داشت.
  3. استفاده از رسیور بدون دیش ماهواره یعنی مصرف اینترنت و برای دید تصاویر ۴k , full hd مصرف حدود ۷۵۰ مگابایت در ساعت است (  برای دیدن فیلم های ۴k مصرف اینترنت را در ساعت را تست نکردیم تا اینجا بیان کنیم و این حجم مصرف فیلم های فول اچ دی می باشد. )
  4. برای دیدن فیلم ها و …. کلا استفاده از رسیور بدون دیش باید حق اشتراک سالانه یا ماهانه باید تهیه کنید که با خرید رسیور این حق اشتراک سالانه روی دستگاه به شما داده خواهد شد.
  5. هزینه اشتراک سالانه سیستم تلوزیونی برای شبکه های ایرانی با قیمت دلار تعیین می شود و قیمت یک ثابتی ندارد و همیشه این رقم متفاوت است ولی از سالانه ۱۰۰ تومان تا ۲۰۰ هزار تومان است و از این رقم بیشتر نیست ( تا حالا که نبوده از این به بعدش رو نمی دونم چی میشه شاید دلار پاین بیاد ارزونتر هم بشه – نرخ دلار ۱۱.۳۰۰ امروز است حالا خودتون تو هر تاریخی که دارید این مطلب رو میخونید با قیمت دلار مقایسه کنید )
  6. برای کمتر مصرف کردن اینترنت می توانید در تنظیمات رسیور دریافت کیفیت تصاویر را روی نرمال قرار دهید تا حجم مصرفی اینترنت شما پایین بیاید.

مزایای استفاده از رسیور بدون دیش

  1. در رسیور بدون دیش بدون محدودیت می توانید از آن استفاده کرد و به اینکه شما در چه مکانی هستید ارتباطی ندارد ، چه در دفتر کار و سازمان اداری، دارای محدودیت های بالا و چه در مجتمع از همه جا بسته که حتی یک فرکانس هم سالم دریافت نمی شود و چه در خانه ای  ۳ طبقه در زیر زمین در یافت تصاویر بدون افت و در بالاترین کیفیت خواهد بود.
  2. دفع پارازیت، مهم نبودن پارازیت در چه ساعتی شروع می شود و در چه ساعتی شاید تمام شود.
  3. دریافت شبکه های بیشتر بدون محدودیت منطقه جغرافیایی ( در هر کجا که باشید شبکه هایی که شاید اصلا برای مناطق تحت پوشش شما هیچ وقت ارسال نشده است و نخواهد شد را براحتی و بدون کوچکترین اختلالی دریافت کنید ) .
  4. دریافت بیش از ۷.۰۰۰ شبکه تلوزیونی تا ۳۳.۰۰۰ شبکه تلوزیونی.
  5. وابسته نبودن به مدل تلویزیون.
  6. امکان متصل شدن به خانه هوشمند(smart home).
  7. مصرف برق پایین نسبت به دریافت کانال‌ها از طریق تیونر دستگاه ها.
  8. بدون خرابی قطعات سخت افزاری در مقایسه با رسیور نسل قدیم.
  9. امکان دریافت بر روی هر بستری از اینترنت در هر کجای دنیا ( با نتقل مکان دیگر نیاز به نصب سیستم نیست فقط برق و اینترنت متصل شود کافی است.
  10. تاخیر پایین در دریافت تصاویر.
  11. دیگر در اثر وزش باد و باران و برف تصاویر قطع نمی شوند.

گارانتی کالاها

در فروشگاه نصاب ماهواره کالاها دارای گارانتی می باشند ( کالایی که خریداری کرده اید مراحل گارانتی را از فروشنده بخواهید ) و دارای مدت زمان ۳ ماهه و ۶ ماهه گارانتی می باشد ( که به در خواست مشتری قابل افزایش نیز می باشد ) و این به ان معنی نیست که کالا فقط ۳ تا ۶ ماه کار خواهد کرد. بلکه ضمانت رایگان آن به صورت ۳ ماهه می باشد در حالی که این کالاها اکثرا بالای ۵ سال عمر مفید دارند ولی از سه ماه به بعد فروشگاه نصاب ماهواره مسعولیتی در قبال کالا نخواهد داشت.

در ضمن رسیور های اندرویدی که بالای ۱.۷۰۰.۰۰۰ مبلغ آنهاست اصلا گارانتی ندارند ( به دلیل آشنا نبودن تعمیر کار ها با این نوع سیستم و همچنین نبود یک سری قطعات ) خب حالا باید گفت که این کالا ها بی کیفیت اند؟  ۱۰۰% خیر و این مدت گارانتی فقط برای اینکه ما از بهترین کالا های موجود در بازر استفاده میکنیم و انها را عرضه میکنیم به مشتری ارائه داده ایم و گروه نیز دارای تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده می باشند که به سیستم این تجهیزات کاملا آشنا هستند.

نصب آنتن دیجیتال تلوزیون

نصب آنتن دیجیتال تلوزیون در مدل های مختلف برقی و ساده و رو میزی و همچنین انتن دیجیتال برقی گردان موجود است که به راحتی با یک تماس در محل شما حاضر خواهند بود.

Telegram
WhatsApp
Email

دانلود رایگان برنامه های رسیور،  تخفیف ها   تلگرام .