جستجو
Close this search box.

آموزش اضافه کردن کانال جدید به ماهواره

دسترسی سریع به بخش مورد نظر
اضافه کردن شبکه رسیور
  • وارد منو شوید و بعد به قسمت تنظیم انتن.
  • فرکانس مورد نظر را وارد کنید.
  • از قسمت سرچ روی یک فرکانس تنظیم کنید و دکمه سرچ را بزنید.( اگر فرکانس را ندارد روی کل شبکه ها تنظیم کنید )
  • باید قسمت ماهواره را روی ماهواره درخواستی خود قرار دهید .

اگر به مکان جدیدی نقل مکان کرده اید که دیش نصب شده داره این روش مناسب شماست و فقط باید قسمت دایسیک را به درستی تنظیم کنید.

آماده سازی سیستم ماهواره ای شما

قبل از اینکه سفر اضافه کردن کانال جدید به ماهواره و تلویزیون خود را آغاز کنید، ضروری است که مطمئن شوید که سیستم ماهواره ای شما به درستی راه اندازی شده است. با تنظیم صحیح بشقاب ماهواره ای خود در مدار ماهواره شروع کنید و بررسی کنید که گیرنده ماهواره شما به درستی به تلویزیون شما وصل شده است. اگر در مورد این مراحل اولیه مطمئن نیستید، با راهنمای نصاب تلویزیون ماهواره ای خود مشورت کنید . البت اگر نصاب حرفه ای در محدوده شما نیست و علاقه به یادگیری این حرفه دارید یک کتاب اموزش ارائه کرده ایم که میتوانید با تهیه کتاب نصب دیش ماهواره بسیاری از نکات و فنت های این شغل را به راحتی یاد بگیرید.

جمع آوری اطلاعات کانال

یا شما فرکانسی که میخاین سرچ کنید را دارید و یا ندارید . اگر دارید باید وارد منو شوید و سرچ را انجام دهید . و اگر نه باید سرچ را روی کل شبکه ها تنظیم کنید و سرچ بزنید.

افزودن کانال جدید به گیرنده ماهواره ای شما

هنگامی که اطلاعات لازم کانال را جمع آوری کردید، وقت اضافه کردن کانال جدید به ماهواره است.  با استفاده از کنترل از راه دور، به منوی گیرنده دسترسی پیدا کنید. به دنبال گزینه های مربوط به اسکن کانال یا افزودن کانال باشید. این گزینه ها ممکن است بسته به مدل گیرنده شما نام های مختلفی داشته باشند. گزینه «افزودن کانال» یا «اسکن برای کانال ها» را انتخاب کرده و فرکانس کانال و سایر اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. گیرنده ماهواره ای شما شروع به اسکن برای کانال جدید می کند. این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد، بنابراین صبور باشید.

تأیید و سازماندهی کانال های جدید شما

پس از تکمیل فرآیند اسکن، گیرنده ماهواره ای شما لیستی از کانال های پیدا شده را ارائه می دهد. بررسی اینکه کانال جدیدی که اضافه کردید به درستی در این لیست گنجانده شده است ضروری است. اگر کانال موجود نیست یا با مشکلی مواجه شدید، اطلاعات کانالی را که وارد کرده‌اید دوباره بررسی کنید و تراز بودن آنتن ماهواره خود را دوباره ارزیابی کنید. پس از اینکه کانال را با موفقیت اضافه کردید، می توانید به سازماندهی آن در لیست کانال خود ادامه دهید. اکثر گیرنده های ماهواره ای به شما امکان می دهند لیست های سفارشی یا موارد دلخواه ایجاد کنید و دسترسی به کانال های دلخواه خود را آسان می کند.

جمع بندی

اضافه کردن کانال‌ جدید به ماهواره‌ راهی عملی برای ارتقای گزینه‌های سرگرمی و شخصی‌سازی سرویس تلویزیون ماهواره‌ای است. با اطمینان از تنظیم صحیح سیستم ماهواره ای، جمع آوری اطلاعات لازم کانال، و استفاده از منوی گیرنده ماهواره برای افزودن کانال، می توانید گزینه های تلویزیون خود را گسترش دهید و از تجربه تماشای متنوع تری لذت ببرید. چه از علاقه مندان به ورزش، چه از علاقه مندان به سینما، یا فردی که از محتوای متنوع لذت می برد، روند افزودن یک کانال جدید در دسترس شماست. این فرصتی است تا تجربه تلویزیون ماهواره ای خود را واقعاً از آن خود کنید، متناسب با سلیقه و ترجیحات منحصر به فرد شما. پس ادامه دهید، کانال های جدید را کاوش کنید و از دنیای سرگرمی در نوک انگشتان خود لذت ببرید. افزودن یک کانال جدید به ماهواره، دروازه ای برای تجربه تلویزیونی غنی تر و شخصی تر است.

Telegram
WhatsApp
Email
مطالب اخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان برنامه های رسیور،  تخفیف ها   تلگرام .